Verzending: alles wat je moet weten

Levertijd Productie + Bezorging Verzendkosten (incl. btw)
Totaal bedrag bestelling (incl. btw) €0,00 - €60,00 meer dan €60,00
Priority 2 werkdagen €14.99 €14.99
Express 3 werkdagen €9.99 €9.99
Standaard 5 werkdagen €7.49 €7.49
Economy 10 werkdagen €5.99 GRATIS

De levertijden zijn inclusief verwerken, drukken, verpakken en verzenden en gelden voor bestellingen die vóór 21.00 uur geplaatst zijn. Voor bestellingen die na 21.00 uur afgerond zijn, wordt uitgegaan van de volgende werkdag als dag van bestelling.

Internationale bestellingen

We bezorgen je bestelling met plezier in het buitenland. Houd er rekening mee dat hiervoor internationale bezorgkosten gelden.
We bezorgen in: Brazilië, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Groenland, Hongkong, Ierland, IJsland, Israël, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.

Uitzonderingen

Sommige producten van Vistaprint kunnen niet met alle levertijden gecombineerd worden.
Voor producten in de volgende categorieën kan bijvoorbeeld alleen Economy verzending (10 werkdagen) gekozen worden:

  • Kleding en tassen
  • Promotionele producten (pennen, technologie en een aantal andere artikelen)
  • Fotoboeken

Als je een bestelling hebt met verschillende levertijden, wordt de hele bestelling geleverd met de langste levertijd.
Dus als je haast hebt, kun je het beste een aparte bestelling maken voor de producten met Economy verzending. Daardoor voorkom je dat de andere producten ook later geleverd worden.

Veelgestelde vragen

V: Biedt VistaPrint gratis verzending aan?
A: Ja, wanneer je meer dan €60 besteed, is de verzending gratis.

V: Kan ik mijn bestelling volgen?
A: Ja. Je kunt alle bestellingen met bezorging binnen 2 en 3 dagen volgen en ook sommige bestellingen met bezorging binnen 5 en 10 dagen. (De beschikbaarheid van het volgen is afhankelijk van de verschillende bezorgdiensten die we gebruiken.) Als volgen mogelijk is, sturen we de informatie daarvoor in je verzendbevestigingsmail.

V: Ontvang ik volginformatie? Waar vind ik die?
A: Als je bestelling wordt verstuurd, ontvang je een verzendbevestigingsmail met daarin de bezorgmethode, de geschatte bezorgdatum en andere details waarmee je de bestelling kunt volgen (indien beschikbaar). Je kunt ook naar Mijn bestellingen gaan om de gegevens op te zoeken waarmee je je bestelling kunt volgen.

V: Zijn jullie levertijden inclusief productietijd?
A: Ja, altijd! Onze vermelde levertijden omvatten zowel de tijd die het duurt om je bestelling te drukken als om hem bij je te bezorgen.

V: Welke bezorgdiensten gebruiken jullie?
A: Dat hangt af van de levertijd die je kiest. Welke bezorgdienst we voor je bestelling gebruiken, hangt af van een aantal factoren, zoals gekochte producten, bezorgadres, grootte/gewicht van de bestelling en de gekozen levertijd.

V: Hebben jullie gegarandeerde levertijden?
A: Als je iets toevoegt aan je winkelwagentje, wordt je gevraagd een levertijd te kiezen. Daarna tonen we je de beloofde aankomstdatum voor je bestelling, en daar houden we ons aan. Slecht weer en vertragingen bij de bezorgdienst zijn natuurlijk altijd mogelijk, maar als je bestelling er niet op tijd is, dan ben jij niet tevreden en zijn wij dat ook niet. Neem contact met ons op, dan lossen we het op.

V: Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
A: Alle leveringen worden normaal gesproken bezorgd van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Vertragingen bij de bezorgdienst zijn natuurlijk altijd mogelijk, maar als je bestelling er niet op tijd is, dan ben jij niet tevreden en zijn wij dat ook niet. Neem contact met ons op en dan lossen we het op.

V: Mijn pakket zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat kan ik daaraan doen?
A: Pakketten kunnen tot 18:00 lokale tijd worden bezorgd, dus mogelijk komt je pakket later op de dag aan. Indien beschikbaar kun je in Mijn bestellingen onder Mijn Account informatie vinden waarmee je de bestelling kunt volgen. En [neem gerust contact met ons op]( "Neem contact met ons op") wanneer je wilt. Wij helpen graag.

V: Kan ik mijn bestelling bij een pick-up point laten bezorgen?
A: Nee, dit is momenteel niet mogelijk.