Als zelfstandige ondernemer reageren op negatieve recensies.
Geschatte leestijd: 4 minuten
nze tips voor het reageren op negatieve recensies:
Erken het probleem en bied je excuses aan.
Neem rechtstreeks contact op met de klant.
Doe alles wat je kunt om de situatie op te lossen.
Vraag om een tweede kans.
Laat het los.
Gerelateerde artikelen
Een doordachte overstap: van plantenkwekerij naar pizzatuin
InhoudsopgaveLokaal geproduceerdOpvallenTip van VistaprintDe buitenruimte uitbreidenMust-have adviesDe marketing must-haves van NachoBlik op de toekomst Kleine bedrijven moeten zich steeds aanpassen, […]
Wat we hebben geleerd: Het belang van erfgoed & een sterk merkverhaal
InhoudsopgaveDit zijn de eigenarenErfgoed als inspiratieOmgaan met generatieveranderingenFamiliedynamiekEen nieuwe look creërenErfgoed dat opvalt Familiebedrijven zijn een essentieel onderdeel van de […]
Ideeën voor visitekaartjesontwerpen voor verschillende branches
Inhoudsopgave1. Visitekaartjesontwerpen voor creatieve professionals2. Visitekaartjes voor zakelijke professionalsTip van VistaPrint3. Visitekaartjesontwerpen voor dienstverleners4. Visitekaartjesontwerpen voor personal trainers & de […]
Inhoudsopgave1. Haal de bijpassende kerstpyjama’s maar tevoorschijn.2. Bewaar een kus voor onder de maretak.3. Maak je eigen winter wonderland.4. Poseer […]