Bedrijfsadvies


Wat we hebben geleerd: medewerkers aannemen en personeel hebben

Medewerkers aannemen is een enorme stap voor een ondernemer. Toen je besloot om voor jezelf te beginnen, deed je waarschijnlijk […]

Vijf goede manieren om je klantenservice te verbeteren

Een positieve en behulpzame klantenservice kan veel goodwill en loyaliteit bij je klanten creëren, maar hoe garandeer je dat iedereen […]

Bekijk onze 6 tips voor duurzame klantrelaties.

Zaken doen draait om mensenkennis, de frustraties, wensen en behoeften van anderen begrijpen en daar op inspelen. Daarom is netwerken, […]

Zo win – of verlies – je klantvertrouwen

Nu online beoordelingen steeds populairder worden en klanten eindeloos veel keuzemogelijkheden hebben, wordt het opbouwen van de geloofwaardigheid van je […]

Zo laat je nieuwe klanten je producten uitproberen (en geweldig vinden)

Als zelfstandig ondernemer zorg je er ongetwijfeld voor dat je producten en diensten van hoge kwaliteit zijn en misschien zelfs […]