Wat we hebben geleerd: medewerkers aannemen en personeel hebben
Medewerkers aannemen is een enorme stap voor een ondernemer. Toen je besloot om voor jezelf te beginnen, deed je waarschijnlijk […]
Vijf goede manieren om je klantenservice te verbeteren
Een positieve en behulpzame klantenservice kan veel goodwill en loyaliteit bij je klanten creëren, maar hoe garandeer je dat iedereen […]
Bekijk onze 6 tips voor duurzame klantrelaties.
Zaken doen draait om mensenkennis, de frustraties, wensen en behoeften van anderen begrijpen en daar op inspelen. Daarom is netwerken, […]
Zo win – of verlies – je klantvertrouwen
Nu online beoordelingen steeds populairder worden en klanten eindeloos veel keuzemogelijkheden hebben, wordt het opbouwen van de geloofwaardigheid van je […]
Zo laat je nieuwe klanten je producten uitproberen (en geweldig vinden)
Als zelfstandig ondernemer zorg je er ongetwijfeld voor dat je producten en diensten van hoge kwaliteit zijn en misschien zelfs […]