Verandering is goed.
Onze nieuwe site is nu live.
Je zult merken dat de nieuwe VistaPrint-website makkelijker te gebruiken is en dat je sneller de producten vindt die je nodig hebt. Ook hebben we heel veel gloednieuwe producten voor je.
Vragen & antwoorden
Hoe kan ik inloggen?
Net als op onze oude site kun je rechts bovenaan de pagina inloggen. Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan op Wachtwoord vergeten op de inlogpagina, dan sturen we je een e-mail om je wachtwoord te herstellen.
Worden al mijn accountgegevens bewaard?
Ja, al je opgeslagen gegevens, zoals adressen en opgeslagen betaalwijzen, staan in je account als je inlogt.
Kan ik nog steeds bij mijn oude ontwerpen en geüploade afbeeldingen?
Ja, al je eerder ontworpen producten zijn nog te zien in Mijn ontwerpen. Alle eerder geüploade afbeeldingen zijn beschikbaar in Mijn uploads. Het maken van kalenders is echter wel gewijzigd, dus kalenderprojecten moet je wel opnieuw aanmaken. Je kunt altijd bij ons team terecht als het niet lukt om een oud ontwerp te vinden of als je andere vragen hebt.
Kan ik mijn bestelgeschiedenis nog zien?
Ja, je bestelgeschiedenis is opgeslagen. Je kunt deze dus in je account zien als je bent ingelogd.
Hoe kan ik het product vinden dat ik zoek?
Hoewel onze indeling enigszins gewijzigd is, kun je alle producten die je nodig hebt, nog steeds bovenaan de pagina vinden. Je kunt ook het zoekveld gebruiken als je iets specifieks zoekt.
Kan ik producten ontwerpen op mijn mobiel?
Ja. We hebben een aantal vernieuwingen in onze ontwerpstudio doorgevoerd om het makkelijk te maken om je product te uploaden en op je telefoon of tablet te ontwerpen.
We helpen je graag
We weten dat het even wennen is, maar ons team staat altijd klaar om te helpen als dat nodig is. Voel je vrij om contact op te nemen met ons team, of neem een kijkje bij de veelgestelde vragen in het helpcentrum voor meer informatie.
Wat is er veranderd op de site?
Hieronder hebben we een aantal van de grootste verbeteringen aan de site uiteengezet.
Gloednieuwe producten.
We bieden heel veel nieuwe producten aan op onze nieuwe site. Nu we ons assortiment hebben uitgebreid, kun je meer producten vinden om je bedrijf nog succesvoller te maken of je vrienden en familie te verrassen.
Nieuwe productomschrijvingen.
Onze productpagina’s zien er anders uit. We hebben de opmaak vernieuwd zodat je sneller en eenvoudiger vindt wat je zoekt. Informatie zoals specificaties, opties, veelgestelde vragen (FAQ) en beoordelingen staan nu in aparte secties, zodat je ertussen kunt wisselen zonder dat je naar beneden hoeft te scrollen. Daarnaast staat alle belangrijkste informatie over de prijs, beschikbaarheid en de opties bovenaan, zodat jij je bezig kunt houden met het beginnen aan je ontwerp.
Drie miljoen nieuwe pictogrammen beschikbaar.
We hebben heel veel nieuwe pictogrammen aan onze ontwerpstudio toegevoegd. Drie miljoen om precies te zijn. Zo heb je een uitgebreide lijn ontwerpen om uit te kiezen, zodat jouw unieke creatie opvalt.
Verbeterd zoeken op de site.
We hebben het zoekveld bovenaan de pagina verbeterd. Wat betekent dit voor jou? Je ziet nu meteen suggesties voor je zoekopdracht. Deze geoptimaliseerde resultaten maken het zoeken een stuk sneller.
Bestelstatusbalk.
We hebben een snelle manier toegevoegd om de status van je bestelling te bekijken. Als je bent ingelogd, kun je snel zien of je bestelling onderweg is en wat de verwachte bezorgdatum is: alles staat op de homepage.
Verbeteringen aan de studio.
We hebben een heleboel verbeteringen doorgevoerd aan onze ontwerpstudio om het ontwerpproces een stuk soepeler te laten verlopen. We hebben ook een Live Hulp-functie toegevoegd, dus als je wat ontwerphulp nodig hebt, is die er binnen een klik.
Voor gedetailleerde informatie over wat er is gewijzigd in onze studio kijk je in ons
Nieuwe ontwerpdiensten.
Je kunt nu zelf samenwerken met een ontwerper via 99designs van Vista. Werk samen met een professional om een nieuwe logo of ontwerp voor je bedrijf te maken en bouw je merk op met ontwerpen op maat.

Hulp wanneer je die nodig hebt.
Mocht je vragen hebben, neem dan een kijkje in ons Helpcentrum. En zoals altijd staan we voor je klaar via e-mail, livechat of bel ons via 0800 26 888.