Niet geborduurd en laat ontvangen
2 jun 2025 | Atakan Ö.
Antwoorden van klantenservice van VistaPrint:
Bedankt voor je feedback over de ontvangen Printer Skeleton softshelljack voor heren. Je laat ons in je review weten dat het logo op de jas niet geborduurd is en je de jas laat hebt ontvangen. Excuses voor de teleurstelling. Wanneer we de informatie op de productpagina (https://www.vistaprint.be/kleding-tassen/jacks-en-vesten/printer-skeleton-softshelljack-voor-heren) bekijken, zien we dat het ontwerp middels een Transferdruk wordt aangebracht. Transferdruk heeft geen kleurlimiet, is stevig en voelt aan als kunststof. Als je een jas wilt waarbij het logo geborduurd wordt, kun je kiezen voor een van deze jassen: https://www.vistaprint.be/kleding-tassen/jacks-en-vesten?refinementList%5Bf_Gender_ss%5D%5B0%5D=Man&refinementList%5Bf_DecorationTechnology1_ss%5D%5B0%5D=Borduurwerk. Wat betreft de levering zien we dat je naast deze jas, ook een Russell™ Heavy Duty Gilet hebt besteld. Je hebt gekozen voor een Express levering, maar de jas heeft een langere productie- en verzendtijd, waardoor de uiterlijke leverdatum ook later is geweest. Hiervan zou je wel een melding moeten hebben gehad bij het kiezen van de verzendmethode. Ook zou de uiterlijke leverdatum zichtbaar moeten zijn bij mijn bestellingen en nabestellen in jouw account. Mocht je verdere vragen hebben, reageer dan gerust op deze mail, we helpen je graag.