We zijn er om te helpen.

Kan ik het verzendadres wijzigen?

Ja, in de meeste gevallen kun je na het plaatsen van een bestelling verzoeken om je verzendadres te wijzigen zolang je bestelling nog niet verzonden is. Volg de onderstaande stappen of neem contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.

  1. Ga naar Mijn Account > Mijn bestellingen en nabestellen.
  2. Klik op Bestelgegevens voor de bestelling die je wilt bijwerken.
  3. Klik op de pagina Bestelgegevens onder het Bezorgadres op Wijzigen.
  4. Werk het bezorgadres bij en klik op Bijwerken
    • Je kunt niet het land wijzigen waar je bestelling naartoe verzonden wordt.
    • Je kunt het adres niet wijzigen als de wijziging van invloed is op de belastingen.
  5. Lees de beperkingen in het pop-upvenster en vink het vakje aan om aan te geven dat je begrijpt dat mogelijk niet aan je verzoek kan worden voldaan. Klik op Adres bijwerken.
  6. Je ontvangt een e-mail waarin staat dat we aan je verzoek werken.
  7. Je ontvangt nog een e-mail waarin staat dat je verzoek geaccepteerd is en het verzendadres gewijzigd is of dat het verzoek geweigerd is en het verzendadres niet gewijzigd is.

Een paar belangrijke dingen:

  • Het nieuwe verzendadres wordt gebruikt voor alle artikelen in een bestelling, ook als ze nog niet allemaal verzonden zijn.
  • Als je het e-mailadres of telefoonnummer voor een bestelling wijzigt, worden de gegevens in je account daardoor niet gewijzigd.